.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چهار فایده نرفتن تیم ملی کشورمان به جام جهانی


1- با توجه به اینکه ما به جام جهانی نرفته ایم دیگر در مرحله ی گروهی حذف نمی شویم و در نتیجه دیگر نیازی نیست که به مانند چهار سال پیش پس از عدم صعود از مرحله ی گروهی تغییرات گسترده در رئیس فدراسیون و سرمربی و ... انجام گیرد.

2- با اعصاب و خیال راحت می توانیم زیر باد کولر بنشینیم و بدون اینکه از عدم نتیجه گرفتن تیم فوتبالمان حرص بخوریم از بازی های دیگر تیم ها لذت ببریم.

3- با توجه به اینکه بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی های نه چندان مهم جام جهانی شرکت نکرده اند، نه خسته می شوند و نه مصدوم، در نتیجه با آمادگی کامل می توانند در بازی های خیلی مهم جام ملت های آسیا قدرتمندانه حضور پیدا کنند و چه بسا از مرحله ی گروهی هم بالا بیایند!

4- با توجه به اینکه قطبی به قول خودش دل شیر داره، در صورت رفتن تیم ملی به آفریقا احتمال می رفت که قطبی بخواد با شیرهای آفریقا گفتمان انجام بده و دل خودشو به رخ دل شیرهای آفریقایی بکشه، طیق شنیده های ما شیرهای آفریقا هم اعصاب معصاب درست و حسابی ندارن، اگه یه وقت قطبی رو می خوردن ما بدون قطبی چیکار می کردیم؟! چطوری می خواستیم به تیم "سازمانداری" بدیم و بتوانیم از تیم قدر قدرت تایلند و پاکستان ببریم ؟!

دو نکته در مورد بازی های جام جهانی: 1- خیلی خوب شد که این روزها کمی تا قسمتی هوای آفریقا سرد است و تماشاگران به بهانه ی اینکه گرمشان است دیگر بی جبنه بازی در نمی آورند و در نتیجه خیلی خیلی کمتر تصاویر ارسالی دچار مشکل می شود و در نتیجه خیلی خیلی کمتر در حین بازی صحنه ی آهسته ی یگ گل تکراری پخش می شود.

2- این تماشاگرای آفریقایی هم اعصاب دارن ها! آخه ما موندیم در آوردن صدای فیل چه لذتی داره، آخه اومدی فوتبال تماشا کنی یا اینکه صدای فیل از خودت در کنی! اصلا اگه خیلی صدای فیل دوست داری چرا اومدی استادیوم فوتبال؟! هان؟!خب برو باغ وحش! شاید هم می خواین نفستون رو به رخ بقیه بکشین که از دقیقه ی اول تا دقیقه 90 مدام توی اون بوق هاتون فوت می کنین! اگه اینطوره من از طرف همه تماشاگرهای فوتبال رسما اعلام می کنم ما کم آوردیم شما خیلی نفستون قویه! بی خیال! بزار فوتبالمون رو ببینیم، اون بوق رو بذار کنار لطفاً !


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 خرداد 1389
تيم فوتبال نرفت.ولي مثلث ناكامي فوتبال كه بري ديدن بازيهاي جام جهاني به آفريقا رفتند.
دايي كفاشيان قطبي

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.